" Shit, Mallan vad du ser konstig ut ! " - Typ alla i klassen -.-

Hejsan svejsan !

Idag var jag som vanligt i skolan vilket var booring :D Men något roligt var det ju int direkt, jag hade ju inga glasögon.
Det var så jävla jobbigt, att inte kunna se ett piss. Jag satt längst fram vid borden men såg ingenting endå. Lyckat ?! Nej men hur kul är det att typ killarna som Torsten kommer fram och bara : "SHIT, KOLLA Mallan har inge GLASÖGON på sig, Gud du ser ju konstig ut utan glasögon !!! "
Hur jävla kul e det ?! Tänker dom inte på hur JAG känner eller ? Men det var lite fler i klassen som sa typ :" Shit, mallan jag kände knappt igen dig, du ser ju jätteannorlunda ut utan glasögon". Det är väl mindre jobbigt men måste ALLA, verkligen ALLA kommentera det ? Man kan väll fråga vad som hänt istället för att säga att jag ser konstig ut ?! Är det för mycket begärt eller xD? Men förstår ni vad jag menar ?
Men jag fick dom ju efter kortrasten vid kvart i tio för att dom blev klara fort, Yay ! :D Då slutade alla säga att jag såg konstig utan börja säga : " Shit har du fått glasögonen nu ?!" Undrar hur många gånger jag har hört den frågan idag efter rasten xD

Men iaf så efter skolan var vi lite på fritids och sedan gick vi (jag, Noah, Vincent, Tyra och Eve) ut o lirade fotboll. Tyra ville bara köra straffar eftersom hon är skadad i foten och det gör ont när hon springer, så straffar fick det bli =) plus att Eve var med också :D
Men efter det vid halv 5 så kom pappa och vi åkte in till Liljeholmen, till min optiker och tittade på nya bågar att ha så att jag kan ha dom som jag har nu i reserv :D
Men vi såg några bra Gucci och så men köpte inget än :D
Nu ska jag snart äta och sedan kl 8 är det derby. Hammarby (<3) mot AIK och jag hejar på HAMMARBY :D Är stolt bajjare :D
Men mamma o pappa ska dra till puben i midsommarkransen och kolla men jag orkar inte.
Vet inte vad jag ska göra, får se om jag orkar något :D

Puss & Kram


Mina Kommentarer
Postat av: T

HEJJA AIK!!<3

2009-05-28 @ 18:58:21

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback