"shit, förlåt, jag är så ledsen, jag lovar jag ska betala, var inte ledsen !! " - Fabbe

Ja rubriken säger ju uppenbart att jag är ledsen, vilket jag är.
Det var så att vi (jag, Noah, och bakom satt krillan, vincent och vincents lillebror Vidar) men jag och Noah satt och prata och rätt var de tär kom en jävligt hård boll - rakt i mitt ansikte. Det gjorde så jävla ont att jag fick lite tårar men jag lixom "gömde" dom men sedan tar jag av mina glasögon och då ser jag att dom har gått sönder. Blev så jävla ledsen för det är det enda paret jag har och dom kostade lixom 2500 :- och det är ganska mycket pengar och vi har inte så mycket inom det "området" för mamma har jäkligt dyra linser, och det har David också. Men dom gick sönder och glaset har en spricka och jag bröt ihop. Och Fabian som skjutit bollen säger liknande som rubriken och jag slutar gråta (alltså snyfta) så tårarna rinner mycket mer istället och Fabian säger att han ska betala skiten och Noah tycker jättesynd om mig (det var de than sa i alla fall) Och så men jag tror faktiskt att det kom en liten tår ur Fabians ögon men alltså jag är inte ledsen för att Fabbe tog sönder dom utan mer för att dom lixom är sönder och jag kan inte se normalt, fattar ni ? Men nu har pappat åkt till Liljeholmen till min optiker och ska föröka laga dom. Så vi får se hur detblir jag hoppas att det går bra i alla fall .
Men nu är jag som sagt ledsen och så.
Men shit pappa kom hem och sa att jag måste vara utan dom hela imorgon !
Faan, dom kunde inte fixa dom till imorgon. Ska jag vara utan glasögon i skolan?! En hel dag, jag som knappt ser vad jag skriver på datorn .. ?! Shit pommes frites.. Hur ska detta gå ?!

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback