"så jag har gått runt och trott att dom är helt normala " ..

Det sa David vid maten om sina ögonbryn xD. Vi (mamma, pappa, min kusse niko som åt här, jag och Tyra, ja hon åt oxå här, hon ringde direkt efter mittt senaste inlägg så vi har varit tillsammans sedan dess :D ) börjar prata om Alexander som sjöng Norges låt "Fairytale" och om hans ögonbryn :D Haha "fairytale" killen har ju gigantiska ögonbryn och mamma sa att David hade lika stora och då säger David den skönaste kommentaren någonsin: " jaha, jag som gott runt och trott att dom är helt normala" :P
Hihhi , men som sagt så åt Niko här oxå och han var jättekul (som vanligt) och han kallade Tyra för Tuva hela tiden :D Hehe men nu lyssnar jag och Tyra på låten "singel och sökande" av EoB, lyssna på den vettja :) Den är fett bra =)
Så jag och Tyra ska baara ta det lugnt nu =)

Men hare bra !

Puss & Kram

Juste ! Jag skrev ju att Kenza va på Davids studentfest och jag sa det till David och han sa att han har träffat henne förut och träffade henne igår oxå xD Hehe det är ganska coolt =) Hihi :D
Hej då :)



Singel o Sökande ♥

Mina Kommentarer
Postat av: Sussie

feta coolt det där ju, jag har själv aldrig sätt Kenza även fast jag går i skolan i nacka och hon bor ju där. Dock har jag sätt hennes lillbrosha haha. Låter som dom är värsta kändisarna, men visst är det kul att se någon käns bloggare som Kenza :)

Ha det bra!

2009-05-22 @ 03:14:34
URL: http://ayeah.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback