Onsdag ..

vilken tradditionell rubrik =)

Heh idag har varit ganska jobbig, våran längsta dag, ni vet ? -.-

Dagen började med en tråkig SO lektion när vi ska skriva om ett riktigt sk*t land, ja ni vet  vilket ..
Och Jasse var int i skolan idag för hon var sjuk (krya på dig !) så jag satt brevid Dilsah ( Jasses bästis, som även sitter brevid jasse i klassrummet :P ) typ hela dagen :D Men efter SO:n var det nog rast=) Efter rasten så var det slöjd, vilket int går så bra. Man kan ju säga att stickning INTE är min grejj bara ! Åhh blir förbannad på den jävla stickningen alltså xD Hehe, efter slöjden blev det lunch och rast. Lunchen bestod av Kassler med potatis, någon sås och gelè eller fisk med potatis. Men jag gillar verkligen int fisk och äter int griskött ( Grisar är mitt absoluta favoritdjur så jag ahr bestämt det och har lyckats hålla det i 2 år !! *stolt*) så jag fick någon konstig nötköttskorv :D Men den var faktiskt god =) Men efter det blv det engelska där vi sjöng nån låt och jobbade i boken. Sedan var det musik, vilket var den roligaste (roligaste och roligaste, nej vi säger bästa musiken) hittills !! för att vi fick blunda och lyssan på lite harmonisk och melodisk musik, alltså det lutade lite mer åt det "klasssiska" hållet  men efter som jag var trött så var det jätteskönt ! =) Och efter den harmoniska stunden blev det rast och sedan NO (dubbeltimme -.-) Fast vi gjorde bara experiment (och antecknade dom, såklart .) Och så, så jag klarade mig =) Och sedan slutade vi kl. 15.10 :) Då så tog jag en macka och fick reda på att Noah och Viktor hade bråkat och Noah hade blivit förbannad på viktor och viktor börja gråta o  bla bla bla .. alltså jag tänker inte säga något men jag tror alla som läser (som känner mig alltså xD) Vet vad jag tyckte om bråket :D Heh men sedan gick jag, Noah och Tyra hem. Tyra skulle träffa sin mammas kusin och Noah vet jag itn vad han skulle (Han hade lite skuldkänslor tror jag) och jag gick hem och kollade på en inspelad Ugly Betty med fil och flingor =) Men nu ska jag lyssna på musik osv .. :P 

Puss & Kram


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback