nytvättat hår och pizza :)

Hehe, vaknade vid halv elva och tvättade håret, efter det tog tittade jag på tv och sedan tog jag pizza som var kvar från igår och tog det som "frunch" :)
Hehe igår så hade jag och Tyra jättemysigt !! :D Vi kollade som sagt å talang och sedan satt vi vid datorn och hade astrevligt ! :P
Jag har bara fått lite hosta, märkte jag idag :( Hoppas jag itne blir sjuk, det ska ju bli SKHLM på måndag med klasstjejorna !! :)<3

Men idag har jag inga planer, ska nog försöka fixa med bloggen men förvänta er inget =)
hehe, hör senare !

Puss & Kram, juste bilderna får ni snart !!

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback