Nu blire Robinson ..

helt ensam :( Mamma och pappa är int ett dugg intreserade av det, och Tyra kunde int för hennes mammas tjejkompisar var där och ville vara lite med Tyra, vilket jag förstår helt fullständigt, vem vill itn vara med Tyra? xD <3
Heh men det blir väl kul själv ? NOT :D Men vad har jag för val mer än att kolla på tv med mamma och pappa :D Jaja :) Sedan i pauserna ska jag äl läsa min asbraiga bok !! :P "När jag hör din röst" av Stephanie Meyer ! <3 Den äger skiten ur, inte allt utan mycket !! :D

Morgondagen har jag inget bestämt hoppas Tyra kan då iaf, men vi får se :P Eve kan jag ju iten göra något med, hon är på sitt landställe i Vidja =D Men jag hittar väl på något :)

Ojj, måste plocka fram godis till mitt ensamma tv-tittande x)

Puss & Kram



Eve och Tyra <3


Mina Kommentarer
Postat av: T

Du är så snäll Mallan:P<3

2009-05-10 @ 00:05:11

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback