" Ni vet väl att det är tvärtomdagen idag ?" - Isabelle

Tjaba tjena, nu sitter jag här och bloggar från M & P´s dator, jag vet det är skitskönt väder ute men jag har faktiskt varit ute halva dagen idag :P
Det började med en engelskalektion med ett prov :D Jag svarade på alla frågor utom en. Men det var vad snickare hette. FIck total hjärnsläpp. Hur kan dom ta med massor av ord som vi int har jobbat med ? Helt idiotiskt..
efter engelskan var det svenska där vi jobbar med en berättelse. Jag jobbar med Nikki <3 (nikkikristiansson.blogg.se) och det är jävligt kul även om vran blir aslång :)
Sedan blev det rast och efter det var matte (-.-) och sedan geografi :D Efter det blev det lunch (raggmunk <3) och sedan rast :) Sedan efter rasten var det IDROTT ! :D Hehe då körde vi stationer. Det var basket, fotboll och bandy. Och då delade idrottsläraren Kent in oss i killa roch tjejer (lite jobbigt, varför kan man int blanda ?!) och då körde vi först basket. Jasse, Fidde, Ulrica och Dilsah gick bort till den andra korgen så det blev bara jag, Nikki, Lyddan, Erika, Hanna och Isabelle. Och då var jag, nikki o lyddan på lag och dom andra på ett lag :D Och fan vad vi utklassade dom, hela 15 - 2 till oss :D Wihoo :P Och det var då Isabelle sa den skönaste kommentaren: "Men hörni, ni vet väl att det är tvärtomdagen idag ?" och sedan började alla asgarva :D
Hihi, men Erika blev typ assur att hon förlorade och klagade på att vi vann för att jag är lång ! (jag är runt 165 - 168 cm och hon är kanske mellan 145 - 148 cm  )
E inte det en dålig förlorare eller vad ?
Men efter basketen körde vi fotboll. Dåvar alla tjejer med och då var lagen: lag 1; Jag, Nikki, Lyddan, Erika och Isabelle. Lag 2; Jasse, Fidde, Ulrica, Dilsah och Hanna :)
Och gissa vilka som vann med 6 - 2 ??
Joo vii !! :D Jag gjorde 2 mål, Lyddan gjorde 2 mål och erika gjorde 2 mål =)
Sedan var de tbandy och då var det samma lag. Gissa vilka som vann då då ?? :D Jo vi :P Hehe med 4-3 tror jag att det var :P
Sedan slutade vi och jag gick upp och åt mellis och sedan vid typ halv 3 gick vi ut och spelade fotobll och sedan vid halv 5 - 5 så fic kjag skjuts hem av Eves pappa. Najs !

Nu ska jag nog börja städa mitt rum även om jag inte är riktigt taggad på det. Ska egentligen städa imorn men om jag börjar idag kanske jag kan var med kompisarna imorn ?? :D

puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback