Mmm ..

pappa grillar precis utanför ytterdörren och det luktar i hela huset =) Det blir grillade spett med någon jättegod potatis :D
Just nu kollar jag på en inspelad Project Runway :P Dom ska skapa ett "avant garde" plagg inspererad av dereas stjärntecken :D Och alla som har åkt ut tidigare kom tillbaka för att hjälpa dom som är kvar, så dom jobbar två och två :) Heja Blayne och Stella ! =)

Men ikväll hoppas jag att Tyra hör av sig så vi kan göra något, typ kolla på film eller Robinson eller liknade, det var ju så kul och mysigt igår ^.^ Men annars blire väl tv - tittande med morsan och farsan :D
Juste, mamma kom hem vid femtiden idag =D Hon har varit på kryssning till Åland med sitt jobb , så hon kom hem för två timmar sedan :)

Men nu skajag titta klart på Project Runway och sedan käka !

Puss & Kram


Tyra och jag .. <3

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback