"jag svarade inte för det är massa tjejer som har ringt mig hela helgen"

Bara så att ni vet så kommer jag börja nästan varje inlägg (alltså rubriken) med "stundens/ dagens kommentar" :D
Denna kommentar i rubriken är av Fabbe när vi ringde honom alldeles nyss för han svarade inte när vi ringde, eller han snarare la på :D.

Men nu är jag, Tyra  och Eve hemma hos mig =) Vi bara chillar och softar och hare fett najs x) Och vi kan tyvärr inte vara tillsammans ikväll för Eve ska till sitt land (vidja) och Tyra ska ha gäster men om dom går tidigt kanske hon kan göra något :)

Men nu ska vi fortsätta att ha det bra :P

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback