i'm in love ..

with a fairytale <3

Fan vad den låten vad bra, i'm in love xD<3
Mina favoriter ESC  var Norge (<3), Turkiet (<3) och såklart Sverige (man måste ju heja på sitt eget land xD ) och Azerbaljan (Stavning? ) alltså Arash och den där tjejen xD var också jättebra =)
Men jävlar vilket fiasko sverige blev, vad kom dom på för plats, Sist eller ?! I alla fall i botten.
Fan, jag trodde ju att vi hade en annorlunda låt så vi skulle komma högre upp. Jaja, mina favoritlåtar kom ju någonstans i högt upp i alla fall  och Norge vann ju faktiskt ! :D

Men igår hade jag, Eve, Douglas och Noah askul hemma hos Eve :) Vi hade ballonger som vi fyllde med vatten och hoppade på deras studsmatta med ballongerna :P Haha fan vad kul vi hade =) Haha vi (jag noah och eve) träffades hemma hos Eve kl halv 1 och sedan vid 2 kom Douglas. Och då började vi med ballongerna :D Hehe :)
Men sedan vid 7 (vi höll på så länge, ja :D) så gick jag hem och åt och när jag kom tillbaka var Leo och hans familj där :D Och dom skulle äta där oxå :D Men då splashade vi fler ballonger (och blev dyngsura xD) och sedan blev det robinson och ESC hemma hos Eve då :) Det var jävligt kul :)

Men nu precis ringde Eve och frågade om vi kunde göra något, jag visste in eftersom igår bestämde jag och nikki lite löst att vi skulle träffas men inget bestämt . Så vi får se :)

Men nu ska jag lyssna på en väldigt bra låt, ni kan nog gissa vilken ... ;)

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback