Hi !

Jag vaknade vid 10 och sedan gick in i vardagsrummet för att se var de va på tv och då säger dom vem som vinner Robinson. Och det var ju jättekul *ironisk* för att jag missade ju det igår för att ja var på laserdome o disco (vilket var jättekul :) ) men jaja jag orkade inte se finalen idag iaf men endå! 
Men idag/just nu känner jag inte alls för personne som jag och nikki pratade om igår utan jag vill gå på stan :P Men det är ju underbart väder också :D Jag funderar på att ringa Tyra o Eve o fråga om dom vill me för vi har inte ses på hela helgen !

Men nu ska jag äta frukost och kolla på sommarkläder på hemsidor !! :D :)
 
Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback