HEllu ..

nu är klockan redan åtta (!) och jag är inte lika ledsen längre :) Braaaaaa :D
Men det är ju pissjobbigt att se ALLT suddigt men det duger till imorgon ( om jag får mina glajjor då).

men över till det roliga.
Idag var det skola (okej, kanske inte så jättekul) men iaf så ar det skola och vi fick reda på vårat prov vi hade i NO sm handlade om Vatten.
 Gissa vem som hade alla rättt ?! Yes, it´s me *stolt* :)<3 Och det var bara 3 i min klass som hade alla rätt :D Det var jag, Krillan och Torsten som hade ALLA rätt ! Yeah go us ! :D Men det var många i min klass som hade mellan 25-30 (30 var maxpoängen) och det är ju jättebra, så jag säger till alla, NI VAR JÄTTEDUKTIGA !! <3 Men Tyra hade också 30/30 :)<3 Och Eve hade 29/30, e vi inte duktiga ? = )
Men sedan gick vi ju ut när vi slutat och ja ni vet vad som hände på slutet, men innan hade vi askul när vi körde fotboll, fast det är tråkigt att Tyra inte kan köra (gammal skada i hälen xD) och Eve vill typ aldrig köra x-D så det är förjävligt men vad ska jag göra åt det ??
Jaja , nu kan jag ju inte titta på tv, eller jag kan men då måsta jag sitta typ 5 cm ifrån x) Vad ska jag göra då ? :D

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: T

Jag hatar min häl!!!xD Vill också kunna köra fotboll oavbrutet!<3

2009-05-27 @ 20:25:36

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback