Hejsan :P

Nu är jag hemma från Eve :P Jag, Eve, Tyra, Ida, Emilia och Noah var hemma hos Eve och åt, fast Noah åt inte utan kollade på tv istället :D Hehe sedan var Noah tvungen att gå hem efteråt, klockan var ju ändå 9 - halv 10 :D Och eftersom Noah inte skulle gå ensam så gick ju alla förstås med för att göra honom sällskap :) Och efter det var jag tvungen att gå hem :/ Och jag kom hem vid 10 och satte på mig mjukisarna och satte mig vid datorn :D Så nu sitter jag här vid datorn och kollar på bilder :D Juste ! Påtal om bilder så ska ju ja lägga in lite bilder från valborg och idag för jag orkar intevänta till imorgon :D
Såhär kommer det :)

Puss & Kram


FÖRST VARLBORG


Eve på valborg


Godisremmarna och Tyra xD


Godiset brevid remmarna :D Mums !


Eve, Tyra och Isabelle :)


Douglas och Olle med sina stoora kinder xD


Olle :D


Sköna Noah med sitt affro :D Bakom är Douglas, August i B:klassen och Eves lillebror Philip :D


Fikabordet !! :)


Mer fikabord :P


Fabbe gjorde en assnygg ansiktsmålning x) :D


Precis i början av brasan :D Och Leo dricker sin jävla cola xD


Nästan i slutet av brasan :D


Jaa , vad ska man säga om Erikas ansiktsmålning ? Den är lite speciell ...

ÖVER TILL IDAG


Noah och Tyra har askul =)


Tycker int ni att när Noah gör sådär så ser han ut som Achmed the dead terrorist ?? :D


Tyra och Ida på min gräsmatta :D


Tyra provade "hip hop" stilen :D


Jag står på händerna ;D


Tyra i hennes trapphus :)


Emilia på fotbollsplan :)


Jag och Tyra :D


Det var de hele :D


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback