Har precis duschat

och sitter här oo bloggar och lyssnar på McFly :)

Dagen har varit ganska bra :)

Det´började med någe tråkig "sökmotorplan" -.- sedan var det svenska, rast, Livskunskap, so, lunch och rast, och seedan blev det SO igenoch vi skriver en f*cking text och RYSSLAND ! Palla skriva om Ryssland. Men jag, Jasse och Dilsah satt i korridoren och pratade om annat ^.^ :D Sedan var det Hemkunskap vi (jag och Dilsah som är i samma grupp hela tiden xD ) gjorde Potatis och purjolök soppa :D Den var jäklig god asså ! =)  hehe sedan slutade vi :D Då så gick jag, Noah, Tyra, Eve och Fabian hem till Eve och vi kollade på Mean Girls och killarna gillade den jättemycket x) Hehe sedan gick jag hem och åt, men dom andra åt där och sedan kom jag dit men jag mötte Noah på vägen och han var tvungen att gå hem men vi andra hoppade och i slutade började det SPÖREGNA så vi blev dyngsura ! :D Så när jag kom hem var det lika bra att ta en dusch =) Sedan kollade jag, mamma och pappa på n inspelad Parlamentet :D Och nu sitter jag här =) Försöker hitta klänningen på Gina Tricot´s hemsida men hittar den itne ! :(

Men nu ska jag kolla bloggar xD

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: J A S M I N E

sv: Ja, det hade vi.. :)

2009-05-06 @ 10:06:57
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback