haha .. så fel man kan ha !

Idag har det varit en jobbig dag =)

Heeh dagen började med svenska, sedan blev det matte och sedan rast. Efter rasten var det slöjd där vi berättade spökhistorier och seda nblev det lunch och rast. Efter rasten samlades alla vid flagstången för v iskullekolla på teater, för det var nämligen Erika och Hanna som uppträdde med sin teatergrupp =D Heeh , den var faktiskt bra, dom spelade kaniner och den som spelade råttan sog exakt ut som en kille men efter sa Hanna att hon hette
MOA.
Shit alltså, faan vad det var likt en kille, emn jag vet int eom jag tror på hanna xD

Men efter teatern slutade vi och "vi" (Jag, Tyra, Eve, Douglas, Leo, Noah, Vincent och fabbe) gick ut och spela fotboll så jag måste ta en dusch nu för jag är helt svart, ni vet dom här "plupparna" på fotbollsplan (är ju konstgräs) färgar av sig svart på fötter, händer och bara överallt och så är jag assvettig :D

Men vi åt precis donken och jag fick McFlurry som jag ska ta efter jag har duschat :D Men innan  jag duschar måste jag göra engelskan, så jag måste skynda mig !!

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback