Haha .. :P

Idag har jag inga planer alls, Eve kunde inte och jag hade ett fröslag att jag och Tyra skulleåka till skäret och sedan springa är vi kom hem men hon visste int eom hon kunde för hennes pappa var inte hemma och det sa hon kl 1 så jag tror int att det går att göra något då .. :(

Men alltså jag glömde att berättaen sak som hände igår. Hah det kom en komiker till studentmiddagen och han var så jävla rolig :D han var typ halv Chilenare (hasn pappa var det) så han skämtade om det ganska mkt :D Sedan så kom han in på stekare. Det var askul för han sa : "Jaa, det finns ju olika sorters stekare, vissa ser ut som du (och han pekade på någon) och dom pratar ju såhär (och så härmade han en riktig stekare) ja och sedan finns det ju andra stekare som säger (nu har han typ "arab" dialekt) Jag steker hamburgare på McDonlads!!".

HAHA jag höll på att kiisssa på mig, det är inte så jättekul när man läser det men om ni varit där så skulle ni oxå ha skrattat så mkt att ni nästan kissa på er :D
hehe det var bara det jag ville säga =)

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback