GOdmorgon !

Eller ja, god eftermiddag =)
Jag vaknade vid ungefär 10 tiden och gick ut och det var fan sommar :P Gud var skönt det va. Sedan vid halv 11 så såg jag att filmen "inte ett pip" (tror jag att den hette) gick på Disney Channel. Jag hade inget att göra så jag kollade på den. Helt okej egentligen =)
Sedan städade jag klart i mitt rum och ringde Nikki, skönt !
Jag och Nikki bestämde att vi skulle ses hemma hos henne vid typ 3 - 4, för sedan vid halv 5 ska vi till tunnelbanan för då ska vi träffa alla i klassen och sedan åka och köra laserdome :D Det ska bli jättekul, och sedan är det disco för alla på Midsommargården :D Det blir kul =)
Men alltså jag ska göra så att efter laserdomet när man är heeelt genomsvettig cyklar jag hem (lämnar cykeln vid t-plan) fort som tusan, tar en snabb dusch, klär på mig nya lite "finare" kläder och sedan så sminkar jag mig lite lätt. Sedan så går jag upp igen och jag hoppas det bara tar en halvtimme :D
Men snart ska jag äta lunch och fixa mig innan jag går (cyklar) till Nikki :)

Puss & Kram


Jag, dagen efter Davids studentmiddag :P

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback