friday again <3

jävlar vad skönt med Fredag :D

Har nyss pratat med Noah i telefonen och han ska ringa Dogge och Leo och kolla om vi ska kolla på Talang tillsammans :D Tyra är i Norrtelje (Miss U <3) Men dom som ska kolla är typ jag,Eve,  Leo, Dogge och Fabbe :)

I övrigt har dagen varit väldigt bra :D
Först en Engelska lektion där en tysk tjej som heter Tomke ( som bara pratar Tyska och engelska o pyttelite svenska) och hon berättade om dom Tyska skolorna. Sedan var det svenska, efter det rast och sedan Matte. Efter matten blev det nutidsfrågorna hade 8/10 rätt, ganska bra, eller vad tkr ni ? :P
Efter det blev Lunch och Rast och efter det Idrott. På idrotten så hade v inågon frisbee grejj och jag, Lydia och Nikki var tillsammans, får frisbee hette "Frippe". Haha vi hdae askul och fick typ skrattdamp hela tiden x)
och sedan slutade vi :D
Så efter  mellisen gick jag ,Tyra, Eve, Leo, Douglas, Noah, Rasmus, Fabbe och Jennan och spelade fotboll :) Och sedan gick Tyra hem (hon skulle ju till Nortelje ) och Eve gick liet senare och sedan gick Jennan. Då hade vi andra jättekul :) Heh emen nu kommer alla och ska kolla på Talang här ! :)

Skriver kanske senare :D

Puss & Kram


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback