Freedag ! <3

Föfan vad skönt med helg ! :D

Dagen idag har varit väldigt bra :)
Dagen började med en gammal hederlig Engelska lektion där det var ett litet "test" på i´ll, he´ll och she´ll  och efter det fick vi ett korsord sm jag klarade av först av alla *stolt* :). Sedan blev Matte och efter det var det rast :D Sedan efter rasten skulle vi skriva i kontaktkalendern -.- Boring. Efter det hade vi Klassens timme :D På Klassens Timme hade vi en "slapptimme" :P Då man fick rita, läsa osv + att man fick fika x-) Men jag satt och prata med tjejorna och fikade då :D Sedan hade jag med kameran så vi tog lite kort oxå =) Men efter det var det Lunch då det blev Hamburgare :) Sedan blev det rast och efter det hade vi idrott utomhus (brännboll -.-) och sedan slutade vi kl 13.10 :D Då satt vi tjejor o pratade i omklädningsrummet och sedan gick vi upp och åt mellis och sedan gick jag, Tyra, Eve, Noah, Douglas, Jean-Ling, Rasmus och Vincent ut och spelade fotboll fast Tyra satt på sidan :(  Men det blev tråkigt när vi började köra Husqvarna så jag och Tyra gick hem. Sedan närjag kom hem var jag död (bokstavligt xD) Och sedan ringde Tyra och nu sitter vi här vid mammas o pappas dator :) Vi hade tänkt att ringa Noah och Douglas men vi får se :D Så vi (jag och Tyra) ska se Talang ihop tror vi =) Men nu ska vi kolla på bilder vi tog idag :D Kanske lägger upp lit senare :)

Puss & Kram

från Mallan och Tyra <3

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback