"DET ÄR I KISSED a girl av katy perry !!!!!!!! "

Dagen har faktiskt varit bra, även fast det är en måndag :P

Efter skolan så blev det slapp på fritids med kompisarna, spelade lite monopol t.ex :)
Heeh efter skolan så skulle jag åka hem med pappa och eftersom Eve bor så nära så fick hon skjuts :P Och när hon hade klivit ut ur bilen så åkte vi hem och när vi hade parkerat utanför vårt hus ser v iatt Eves mobil ligger brevid mig i baksätet. Så vi åker tillbaka med den och när jag hoppar in  ibilen när jag har lämnat den så sätter jag på NRJ :P Och ganska länge har jag försökt lära pappa typ dom här, Pink, Katy Perry, Lady GaGa osv för att han BARA lyssnar på Rockklassiker och Bandit. Så när jag sätter på NRJ så kommer "I Kissed A Girl" av Katy Perry, och pappa bara gallskriker rätt ut: "I KISSED A GIRL AV KATY PERRY !!!!!!!!!!!"
Haha, jag höll på å hoppa ur bilen :D Faan vad rädd jag blev, han bara börjar skrika :D Men han har ju lärt sig någe iaf :)

Nu har jag preciskollat på Talang 2009 slutaudition men jag missade första 15 minutrarna ! FAN ! Ville se om Rapparkillen Petrus ! Gick han vidare ?! Men VICTOR gick vidare iaf, HALLELUJA !! :) FAST UKKELELE-ERIK GICK INTE VIDARE !! :( HUR I H*LVETE KUNDE DOM INTE TA VIDARE HONOM ?! JAG ÄR FÖRBANNAD !!!

Men, men en annan sak jag kom på är att på onsdag (20/5) är Davids studentmiddag (!). Då ska Tyra och hennes mamma göra mig i ordning med sminkning och hår :D Det kommer vara jättefint för dom är riktigt duktiga :D Heh så vi går hem DIREKT efter skolan, middagen börjar typ 7 och vi ska locka hela mitt hår och det tar sin lilla tid men det ordanr sig =)

Nej, nu ska jag ta mej fan lägga mig, ska bara äta upp chokladpuddingen (<3)

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback