Bilder (!) ..

kommer nu :P


För någon dag sedan skulle vi försöka göra "pyramiden", vi lyckades ju nästan =)


Eller inte ..


Övertill igår, här är Eve på kortrasten i min sveamössa (är absolut int fjortis xD)


På klassens timme fick vi fika och juice :P Här har vi Lyddan som dricker - jja sin juice :D


Lyddan och Dilsah  på klassens timme =D


Isabelle och Lydia :)


Ett gruppfoto på tjejerna :P  Från vänster till höger .
Jag (med Nikki på ryggen), Erika med Ulrica på ryggen, Fidde med Lyddan på axlarna, Hanna med Isabelle på ryggen och Jasse med Dilsah på ryggeN :D


Ett till gruppfoto :P Från vänster till höger:
Första raden: Fidde, Jasse, Lyddan, Nikki, jag, Hanna.
Liggande i mitten xD : Isabelle
Nedersta raden : Erika, Dilsah och Ulrica :)


Nikki ville att jag skulle ta ett kort på när hon pekar finger :) Så vad gör man inte för ens bästis ?? :D<3


Efter klassens timme var det lunch och sedan lunchrast, denna bild på Augusts (en kille i min klass) lillasyster Stella och Tyra är tagen på just lunchrasten =)


Efter rasten var det idrott, Fidde gjorde en assnygg knut på Hanna i omklädningsrummet med bara en borste ! :D


Sedan på fritids åt vi glass:)


I trapphuset :P Noah och Dogge har våra sveamössor xD Tyra kallade dom för "the sveaboys" xP


Sedan på kvällen kom ju Tyra hem till mig ! :P


Egobilder xD (Sorry för att dom är suddiga .. )


Men vi hade jättekul :P


Hehe :P

Men nu var det slut och nu jag ska slappa :)

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback