bilder :D

från igår och idag :D + från skäret :D


Fidde provar glajjor på skäret :D


Fidde köpte denna tröJ/tunika, väldigt snygg enligt majj :D


Jag, Dilsah och Jasse provade likadana linnen, jag tror jasse köpte sitt =)


Fidde och Hanna på H&M


Dilsah provade löshår på Glitter :)


Min klänning från Gina Tricot !!! Vad tycks ?? :D<3

IGÅR..


..Ville ganska många prova mina nya solglasögon bl.a


Torsten :),


Hanna (tycker int ni att hon liknar Paris Hilton lite? ) :P,


Tyra :D


och olle :D (PS. Hans blogg heter stylebyolle.devote.se)

I
DAG


Lydia
imorse :P



Isabelle och
Lydia


På rasten ville jag att de skulle ta ett "gruppfoto" men killarna bara larvade sig xD


Haha på rasten ville Dogge ta kort på dom som gick förbi och här går några högstadieelever förbi o peka finger mot oss xD


Jag med Tyras solglajjor, Och Tyra hade gjort asfina inbakade flätor på mej, men dumma jag tod ut dom när vi slutat ! :(

Hehe då var bilderna slut (hade mkt mer men orkade inte ladda upp xD )

Nu ska jag snart lägga mig -.-
Men inte än! För nu ska jag lyssna på JB <3

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback