Bilder ..

Jag har tagit massor av slumpvis bilder :D
Så här har ni dom :


Tyra idag



Jag och Tyra idag :D



på Personne. Längst bak och frammåt: Vincent, Douglas, Fabbe och
Eve


Vi lekte även lite på slutet i "lekbanan" xD här är jag =)


Fabbe och någon konstig kille på marken ;S


Dogge och
Fabbe


Jag
och bakom är Vincent :)


Gruppfoto på Personne :D Fett kul vi hade <3


Fick hem denna söta klänningen från H&M för någon vecka sedan :D


Lilla Sebbe för några dagar sedan =)


Jag för någon dag sedan :D


Tyra igår :D


Det blev även fotboll igår på rasten :P jag är i blå jacka och tofs =)


Kolla min konstiga "pose" xD jag ser ju int klok ut =)


Tyra har bollen, jävlar vad konstig hennes fot ser ut x)


Jag igår, när glasögonen hade gått sönder, här är jag hemma .. :D Ser nihur smutsig jag var ?! Äckligt :D Och jag tog självklart en dusch xD


Noah, Tyra
och Jag



Och en bild på mig :D

KLART !!!

Mina Kommentarer
Postat av: T

Min fot ser ju mobbad ut!:P

2009-05-28 @ 20:22:10

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback