äter frukost..

och lyssnar på McFly nu =) Äter en rostad macka med smör och kalkon, en limpmacka med smör och ost och ett glas juice :P
Igår hade jag jättekul, och har inga planer idag, jag och Eve pratade lite igår om att höras idag så vi får se hur det blir med det =)
Men är det inte fint väder ute eller ?? Det ser jättevarmt ut men det är inte så varmt tyvärr .. :/ Och Tyra är fortfarande i Norrtelje och jag vet inte när hon kommer hem .. :D
Men som sagt har jag inga planer idag men vi får se ! :P

Puss & Kram


Douglas, Vincent (bakom douglas), Noah, Leo, Tyra (som ligger på min rygg i svart mössa :D ) Och jag i vitt :P

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback