Är med 4 skööna brudar och en sköön snubbe .. :)

Hehe, dom 4 skööna brudarna är, Tyra, Eve, Ida (Tyras låtsassyrra) och Emilia (Idas syrra, så alltså Tyras låtsassyrra oxå xD ) Vi sitter vid datorn och kollar i gamla skolkataloger xD


Igår var askul :) Jag som trodde att det skulle bli astråkigt, hade jättefel :D Vi sålde som sagt lotter, fika, mat, hade chokladhjul, ansiktsmålning och godisstånd :D Men jag gjorde nästan inget annat än att så i chokladhjulet sista passet ;P Annars var jag med kompisarna <3 Och efteråt så gick jag hem och då var Nikki, Gittan (Nikkis mamma) och Malin (Nikkis syster ) där och vi spelade plump :D Men jag avr så j*vla trött så jag gick och la mig :) Och sedan när jag vaknade imorse vid halv tolv så gick jag upp och tog mig lite frunch ;P Det blev pasta med lite grönsaker och krämig sås :D Mums ! Sedan gick jag till fotbollsplan och träffade Noah, Tyra, Fabbe, Dogge, Ida och Emilia ;D Vi körde fotboll och efter det gick vi till McDonalds och åt ;P Fyfan vad vi skrattade ! Haha särskilt när Fabian tog på sig Tyras keps och hans ögon "åkte upp" :) Hehe, sedan gick vi hem till mig och hoppade studsmatta och då kom även Eve :D Och sedan började vi sjunga den där låten från lejonkungen "Lion sleeps tonight " Eller vad den heter, hehe, tjejerna sjöng i i första versen och då sjöng killarna " a wimba we, a wimba we" grejjen, fast alla sjöng " a  Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhh" grejjen sjöng alla :) Sedan var det tvärtom i andra versen :) Och sedan blev det mat men jag åt inte :D Men vi hoppade lit studsmatta till och sedan gick Dogge och "Fubbe" / Fabbe :D Och nu sitter vi här och bloggar :P
Men jag orkar inte skriva mer :D 
Imorgon kommer det lite bilder :D

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback