är hungrig ..

som faan nu xD Ni kan inte förstå hur hungrig jag är =)

Dagen har varit bra, tänker int sitta o berätta så mkt, är för trött för det :)

Men efter skolan var vi tvungna att gå till lillaskolgården för där är det typ fritidshemmetsdag, eller någe så då ska alla fritids uppträda :D Där fick jag även en ny kompis xD Haha lilla Sebbe i tvåan :) Heeh han vill rida på min rygg hela tiden och han sa "min amalia" hela tiden x) Hehe men han var ganska mkt på Tyra förut, jag vet inte om han är det längre :P Är han det Tyra ?? :D Men vi (Fritids Klubben) var tvungna att uppträda med "suspicious minds" oxå (stavning?? ) och det var väl lite kul :) Men int mkt :)
Efter hela fritidshemmetsdag grejjen så gick vi till fotbolssplan och spela fotboll och sedan gick vi hem och nu är jag typ död här hemma :D


Juste ! Vi bytte ju platser i klassrummet idag :) Heh nu sitter jag brevid Krillan (Kristoffer) längst bak :D Vet inte om det är bättre än min förra plats, satt ju bara på min nya plats i två lektioner :D


Juste (Igen) Bilderna får ni inte nu utan någon annan dag (bloggar från M&P:as dator igen, orkar inte sätta på min, deras är alltid på xD :) )

Nu ska jag käka, eller snart iaf xD

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: T

Nja inte så mkt längre..:P men nu kmr det bli mindre eftersom han kmr häng på dig(HAHA). Men det känns som att jag inte behöver fler, har ju några st xD Ses imorn..<3

2009-05-12 @ 20:04:25

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback