Är hemma från skolan ..

nu och jag gör engelska läxan, så jah kan int skirva så långt -.- Den är fett booring  ..

Men denna dag har varit piss . Bokstavligt. För det första, kolla bara på deetta jävla pissväder !  Och just denna dag hade jag mammas nya gladiatorskor (med en liten jävla klack ! :@) Och dom är assnygga men hur kul är det att gå på en blöt fotbollsplan i dom ?! Åhh .. ! Sedan var jag så jävla trött i skolan för jag kunde int sova igår. Och Tyra skulle ha utvecklignssamtal så vi kunde inte göra något ! Det ända bra var att jag fick alla rätt på geografiprovet ! :P WOOHIO :D 86 / 86 poäng ba sådär !! =) hehe, men ikväll blire TV tittaande me mamma och paappa :D

Nej, nu måste jag göra läxan -.-

Puss & Kram !

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback