17 again .. (<3)

är filmen som jag och Nikki såg på Heron City :) Den var jättebra, en film jag verkligen rekomenderar :D Den började 15.10 och slutade typ vid 5 :)
Och då precis när vi släppt av Nikki hemma hos henne så ringde jag hem till Eve och sa att jag kommer förbi en sväng och hämtar mina blöta kläder från igår :P
Och när kommer dit, gissa vad Tyra och Eve gör då!?
Jo, dom spränger ballonger! Åh jag fick kli i fingrarna och jag gick ut till pappa som satt i bilen och sa att jag ville vara med dom så han åkte hem och jag tog på mig kläderna som var från igår (som nu var torra :D) och vi sprängde ballonger på studsmattan. Haha vad kul det är =) Och så hade ju Tyra kommit hem så vi tre hade jättekul !! :D Och sedan vid 7 gick jag hem och åt då min kusin Nikolas oxå kom så det var trevligt :)

Men nu har jag precis gjort en lite försenad svenska läxa med verb (-.-) och nu sitter jag här och lyssnar på mina favoritlåtar från igår xD
Men nu ska jag, mamma och pappa kolla på antingen en inspelad LOST, eller en inspelad 24 (båda är tv programm xD)

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback