Helg !

Jävlar vad skönt det är när man vaknar vid typ 10 och ser solen ! :P Härlig känsla :)
Igår hade jag jävligt kul :P Det började med att efter skolan så spelade jag, Tyra, Eve, Leo, Noah, Viktor, August (i B-klassen), Douglas (i b-klassen) , Joseph, Elias och Jean - Ling (kommer intre ihåg fler)  fotboll . Jag, Eve, Leo, Noah och Douglas var på lag och alla andra på ett annat och vi körde ganska länge och sedan kom det fler folk och då var det inte lika roligt .. Men sedan så körde vi Sanning & Konka en liten stund och sedan gick jag, Tyra, Eve, Viktor, Noah och Leo hem till tyra där vi pratade, lekte kurragömma osv ... xD Men när vi var där så hade typ Viktors mamma ringt 3 gånger och han hade stängt av mobilen för att hon inte skulle kunna ringa för han hade sagt att han var på någon fotbollsgrejj som hette Kafa i skolan (men det var han ju inte) så när han satte på mobilen så ringde ha ntillbaka och han fick utegångsförbud och ingen veckopeng .. (Hårt .. ) Men han gick precis då men vi andra skulle hem till Eve men jag skulle bara käka hemma lite snabbt först. Men sedan kom jag dtill Eve och då åt dom middag, alla fem barn + Eve och Tyras mammor (dom är typ bästisar:P) Men jag fick lite oxå :D Efter middagen var Noah tvungen att åka hem .. Sedan så åkte Philip (eves brorsa), Tyras mamma och Eves mamma till Tyra så jag,Tyra, Eve och Leo hade FF :P Vi hade askul tilsl när mamma ringer och säger att jag sa vara hemma niio ! Jag sa lixom nej och då kom vi fram till tio :P (som ändå är tidigt om man räknar hur kul vi hade!) Men när vi var hos Eve så kollade vi lite smått på Let´s Dance och jag och Tyra försökte härma ett lyft där Laila typ rullar runt på hennes partners rygg flera varv :P Det försökte vi göra .. Och jag kan säga att det gick INTE bra x) (I morse så läste mamma på webben vem som åkte ut  i LD för vi kollade inte på omröstningen. Och jag blev INTE glad!  hur ffffaaaannn kan MORGAN åka ut ?!  Jag förstår inte ! )
Men dom (Tyra , Leo och Eve) följde lilla majj hem och sedan kollade jag o mamma + pappa på så ska det låta som dom hade spelat in :P
 Sedan gick jag och la mig :P
Nu kommer ett litet test (Som jag tog från fiddes blogg, http://www.dinsyster.blogg.se/) sedan är det slutt :P
Puss !

Man ska tydligen svara med ett ord på ens första bokstav.
1. Vad heter du? Amalia 
2. Ett ord på 4 bokstäver? Aska
3. Flicknamn? Anna
4. Pojknamn? August
5. Yrke? Assistent (stavning? )
6. Färg? Antracite (lästejag nånstans, väldig konstig ;:P
7. Klädesplagg? Apelisnorange
8. Maträtt? Aborre med potatis ?
9. Sak i badrummet? Ansiktsvatten
10. Stad? Ankara
11. Orsak att vara sen? Att klockan inte ringde xD
12. Något man skriker?  Akta dig !
13. Filmtitel? American Gangster
14. Något man dricker? Apelsinjuice
15. Band? Aerosmith
16. Djur? Apa
17. Bilmärke? Alfa Romeo (läste jag någonstans)
18. Låttitel? A Little bit longer ! <3

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback