Tjenis.

Jag tänker inte att skriva nå jätte inlägg men ett litet iaf. Igår så kollade jag, mamma och pappa på Wipe Out. Det var fyfan det roligaste programm någonsin ! Jag o mamma satt o grät av skratt =) Haha jävligt kul :P Fortsätt så ! :D Men idag var det skola och tråk :) Men efter skolan när jag o eve igentligen skulle gå hem gick vi in till våran lärare Karin som satt i 5b:s klassrum o rättade. :P Berättade jag att jag tyckte att de gick piss på NO provet ? Men jag tkte det och jag fick veta att jahg hade 25/30 poäng vilket e jävligt mkt om man räknade hujr jag kände när jag gjorde provet ! =) Och jag fick även veta en annan sak om engelska nationella proven som jag inte fick säga ( Jag vet att några av mina kompisar läser detta :D) Men Karin sa typ: "Du behöver ju inte springa runt och säga detta :P" Så jag säger inte xD Men det handlar om mina nattionellaprov i engelska :) Och det är en braa nyhet :P Men nu ska jag fortsätta med min kladdkaka och läsa bloggar :P
Puss!


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback