Spring is in the air ! <3

Hoppas jag ! För nu skiner solen sådär varmt och snön är nästan borta :P I like it ! Något som jag gilla oxå är at det är fredag! Wiho :P Och det är FINAL i Let´s Dance ! YAY :) Jag hejjar på LAILA efter som Morgan åkte ut :( Hur ffaaan kunde Morgan åka ut ? Jag tror att svenska folket tog för givet att han skulle gå vidare så dom inte rösta ! :@ Själv var jag hos Eve med Tyra, Eve och Leo då när han åkte ut !
Men idag så har vi våran kortaste dag då vi slutar 13.30 ! :P Och sista lektionen är IDROTT :P Sköönt :P
Ånej nu kom pappa ut från badrummet !
Måste gå .
Puss !

Mina Kommentarer
Postat av: Fidde

Faaaan, nu snöar det igen jävla snöstorm !! Kan det inte få bli vår ? :(

2009-03-27 @ 20:03:53
URL: http://dinsyster.blogg.se/
Postat av: Mallan <3

Har ingen aning, är helt förstörd av detta väder !

2009-03-28 @ 10:30:53
URL: http://mallish.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback