Skäris :P

Hej ! Idag var jag, Tyra och Eve i skärholmen och handlade :P Vi köpte en gemensam present och en varsin Till Ulrica :P Jag köpte även två saker till Nikki i fördelsedagspresent, jag säger inte vad för hon kanske läser =) Men efter vi handlat det så gick vi in på H&M och tog fyra plagg var på vuxenavdelningen. Vi tog bara de första som vi såg xD Och gick in i samma omklädningsrum och så gick alla kläder runt en gång ;P Det gjorde vi två gånger + att tyra tog en extra sista gången så vi provade sammanlagt 25 plagg men köpte inget :P Men typ allt passade Tyra :D Och liiite passade mig :P Men inget passa Eve x) Sedan kom pappa o hämta oss :P Sedan komvi hem o slog in presenterna och provade kläder som hade kommit på posten från just H&M och ellos :) Sedan gick vi ut =) Det var min dag det :P Men ikväll ska vi typ kolla på melodifestivalen själva =D
Måste gå !
Puss!


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback