Typ sjuk :(

Här sitter jag och snorar och har jätteont i huvudet :( Jag vet itne om jag kan gå imorgon så bli inte förvånade om jah skriver ett inlägg imiorn om att jag är sjuk .
Och en jättebra helg har jag verkligen haft! I går så gick jag, Leo, Noah och Tyra på bulten show :P Philip var fett bäst ! Efter det så gick vi hem till Noah, fast vi gick och hämtade två PS3 kontroller från Leo för att vi skulle köra Little Big Planet alla fyra :PAlltså jag tycker att det är askul ! =) Sedan var vi tvungna att gå.
Sedan på kvällen så ringde Tyra till mig och frågade om jag ville följa med till elektriker gymnasiet igen (där bulten show var) för att hennes pappa och några av hans kompisar skulle dit och träffa lite kompisar där :P Jag ba VISST ! <3 Och hon sa att det kunde bli ganska sent så att jag kunde sova över hos henne, och det ville jag =D Men vi gick dit och träffa några från skolan där som ; Sebbe i (tvåan?), Viking, Olivia, Klara och Elsa. Men jag och Tyra ville int vara med dom utan vara med varandra istället så vi satt för oss själva och snackade :) Efter det bär det av hem til tyra. Vi kollade på när Björn Gustavsson var full i Melodifestivalen och vi skrattade så att vi inte kunde andas ! Såååååå kul =P och sedan flummade vi och tog kort innan vi gick och la oss xD Och vi gick och la oss typ 3-4 (Låååååång historia).
Men idag så skulle vi egentligen badat med Leo och Noah men vi tyckte inte att det var så bra om jag var snuvig så vi struntade i det men Leo och Noah badade =) Jag och Tyra och till Tyras kusiner istället. Alltså shit, vet ni hur mkt djur dom har ? Dom har 22 djur om inte mer ! Dom djur jag såg var 5 hundar, 4 katter + 5 kattungar, 3 hästar, 2 föl och 2 kaniner! jäklar alltså ;) Men efter vi var där så ringde vi Noah och Leo och dom sa att vi skule mötas hemma hos Leo men när vi var utanför så visste inte vi om dom var hemma så vi ringde Noah och han sa att han int ekunde följa med och att Leo just gick från honom för att han lånat Little Big Planet. Jag och Tyra tokringde fan Leo och han svarade inte. Vi gick ner till tunnelbanan för att kollaom han var där men icke. Då ringde vi och då svarade han ! Gissa vart han va !? HEMMA! Så han hade kommit hem när vi var vid tunnelbanan :) Hehe men han sa att vi fick komma upp, och först kollade vi på tv och sedan körde vi Little Big Planet men det funkade int först men sedan när d et var typ 5 minuter kvar innan vi skulle he,m funkade det ! :(
Jaja vi får köra det en annan dag !  ;P
Puss & Kram <3


Mina Kommentarer
Postat av: Tyrish

Det va en fett bäst helg asså!:D

och krya på dig Mallan!<3

2009-03-29 @ 18:39:57

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback