Jag sa ju ..

att ni inte skulle bli förvånade om jag bloggar om att jag är sjuk. Men är inte lite sjuk heller, mitt huvud värker, snoret bara rinner och kan inte prata ordentligt för att jag låter som en ANKA ! Men jag hoppas hoppas verkligen att jag ska kunna gå imorgon ! =) det mesta jag gör är att sitta vid datorn och TV:n, ¨Nyss var det Ellen Degeneres <33 Älskar det pogrammet, längtar till imorgon (om jag är hemma, annars spelar pappa in det åt mig) för då är The Jonas Brothers med! (A) Något annat jag längtar till är datumet den 18:e april ! då åker jag till ISTANBUL med min familj och Nikkis familj !!<33 Längtar som faan ! (L) vi är där till den .. 22:a eller 23:e kommer inte riktigt ihåg :)) Men jag, Nikki, Mamma, Gittan (nikkis mamma) och Malin (Nikkis syster) vill SHOOOPPA, medans pappa, Boa (Nikkis pappa) och David (är inte riktigt säker på om han ska med) dom vill kolla på saker, typ sånt här antikt och allt !  Kultur lixom xD Men jag tror vi får det underbart ! :P
Nu ska jag kolla lite mer på tv !
Puss & Kram !


.. Leo´s assnygga dörrmatta ! :) ..

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback