Hellu .

Hejsan ! Jag är har inte skrivit på typ en vecka ju ! :( Men nu så skriver jag :D
Idag var jag i skolan och vi gjorde ingenting särskilt, men en sak som hände på 5B:s idrott var att Kent (idrottsläraren) fick av misstag en bom i huvudet och svimmade av ett litet tag så vi fick ingen idrott ..  Men vi fick ha en slapp-lektion istället ! =) På fritids hade dom "Let´s Dance " och såklart har Nikki o Lyddan övat jättelänge o ska vara med xD Men deras dans var ganska bra faktiskt :P Och såklart så ska Karl o Douglas vara med oxå :P ( Är typ inte sur på dom längre xP) Och Karl har öppen skjorta med en oknyten slips o Douglas har världens tajtaste tröja med papper uppstoppat för att han skulle ju vara tjejen x) Men dom bara fjantade sig för att alla skulle skratta . Typiskt dom =) Dom visade även High School Musical 3 på fritids. Jag, Tyra o Eve såg ju den på lovet men den är ju bra ! Vi satt och sjöng med i alla låtarna :P
Påtal om Let´s Dance är idag och det är väl bara 5 kvar ? (eller?). Jag hejjar i alla fall på Niclas och Laila. "Paret" :D
Och imorgon ska jag, Tyra o Eve till skärholmen o handla present till Ulrica ;) Ska även köpa något till Nikki eftersom hon fyller år den 15/3 ! <3 Kanske skriver senare ;P
Puss ! <3

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback