Hello :P

Hej!
 Idag har det int hänt mkt det ända var väll att jag fick skrattdamp i datasalen vilket Torsten oxå fick xD Jävlar vad jag skrattade mkt =) Eve o Tyra gick lite före mig men jag o Torsten skrattade lite till =D Föfan vad kuuul :P
Men vi fick reda på NO proven idag (vilket jag redan hade fått reda på xD )Och som sagt hade jag ju 25 p av 30 p :) Men jag hade ganska mkt bättre än några andra i klassen xS Kändes ganska konstigt eftersom jag kände att det gick piss när jag gjorde det ..
Och så hade dom typ någon frågesport på fritids. Vet några av frågorna eftersom jag och Hanna hittade pappret där dom hade skrivit alla frågor :P Men Gittan (fritidsfröken) är sur (som vanligt) och rycker undan pappret xD Men vi (jag, Tyra och Eve) var inte med för att vi gick ner till datasalen istället =) Tyra o Eve ville inte vara med xP Men jag såg priset och det var ganska mkt godis :) Men man var ju i lag iofs men ändå :) Men jag skulle ju gå nedtill datasalen :P
ikväll (typ NU) blir re mys o kanske ska jag mamma o pappa titta på något ! :P
Nu komer David hem från hans kompis Markus!
Ska säga hej till honom .
Puss!

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback