Hello :P

Nu sitter jag här och gör min engelska - läxa. Superboooring .. =) Idag hade vi vår längsta dag som vi slutade tio över tre :P Ganska långt om man räknar med dom anra dagarna :D Vi hade typ; Matte, engelska, NO, slöjd, Sv och musik . Slöjden var roligast förutom att det typ blev strömavbrott två gånger, BARA i syslöjdsalen. Plus att min symaskinsnål gick av :( . Jag håller på med en grytlapp och jag blir säkert klar nästa gång (om inte mer sånna här saker händer x) ) för jag ska bara sy igen den för hand :) Sedan kan jag börja med att sticka :D Men min grytlapp är till farmor för att hon har velat ha en ny grytlapp GAANSKA länge nu xP
Faan, glömde att göra en Dagens Outfit ! :@ Ska försöka göra det varje dag nu :P Ska förska göra bloggen lite intressantare :P
Men efter skolan så gick jag, Tyra, Eve, Alva L och Olivia till skogen brevid alva och dom ( Olivia och Alva ) skulle bygga någon kojja men det gick inte så  jättebra :D Efter det så skulle vi typ til någon kille som Olivia gillar .. Han gick typ i min förra skola och jag tror jag vet vem det är :) Men vi åkte typ up till honom och jag och Eve var tvungna att ringa på och säga att vi trodde att vi skulle till hennes mormor xD Såhär lät konversationen (kursiv är jag och Eve)  :

Pling Plong

- Hej !

- Ehm .. Hej .

- Ojj, shit, trodde att det här var mormors lägenhet ! *"förvånad"*

- Ojj då , ni kanske kom en trappa för mycket ?

- Aa det kanske vi gjorde ..

SLUT

Men det bästa är att det inte var Anton (killen som Olivia gillar) som öppna utan att det var hans mamma (som vi tror, för att vi vet inte om det är där han bor men är ganska säkra :P  ) * Pjuh* Skulle få hjärtklappning om det var han ! :P Shit vad pinsamt det skulle vara ! :P
Men på vägen hem så kom typ alla i fyrna och nån i vår klass (blnad annat Karl) och fråga om vi ville vara med på tjuv och polis men jag och tyra kunde iaf för vi skulle göra läxan =)
Kan inte sriva mer (Läxan väntar .. )
Puss!

Mina Kommentarer
Postat av: Fidde

Hehe, tack. Hette killen Anton ? xD

2009-03-20 @ 17:21:26
URL: http://dinsyster.blogg.se/
Postat av: Mallan <3

Japp :P

2009-03-21 @ 12:13:54
URL: http://mallish.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback