Helg ! <3

Hejj . I går vare Let´s Dance och Elisabeth åkte ! WIIIIIIIIIIIIIIIIIHOOOOOOOO ! <3 Jaaapp Där satt den !
Men idag är det Löördag och det är så j*vla sköönt :P Idag är det Laserdome-grejjen som gäller ! =) Ska bli kul :P Sedan tar jag t-banan till Nikki <3 Mamma o pappa är då redan där och så :) Vi ska fira Nikki lite så jag tar med mina presenter dit =D Har inte mkt mer än att säga än att jag nog kommer ha kul idag och att jag åt en stoooor tallrik Frosties <3 Mums :P Skriver säkert senare :) Förresten kom på att det är fyra stycken i min klass som har blogg :P Besök dom :P Min kompis Dilsahs blogg heter www.dilsahkavas.blogg.se , jasses (Jasmines) blogg heter www.jasminesjoberg.blogg.se , Fiddes (Fidelis) blogg heter: www.dinsyster.blogg.se och olles blogg heter www.stylebyolle.devote.se .
Enjoy !
Puss :P

PS. Kommentera jättegärna ! :P Vill veta =) <3

Mina Kommentarer
Postat av: Fidde

Haha, jag håller med !!!

// Fidde ♥

2009-03-14 @ 19:39:01
URL: http://dinsyster.blogg.se/
Postat av: Sofia,Hanna Erica

Fint med snöflingor:)!

2009-03-14 @ 23:21:45
URL: http://fiancee.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback