Hejsan ..

idag så blev det inget med "oss", för att Leo var sjuk och Noah kunde inte ;) Det kunde inte Tyra eller Eve heller.. Men nu är dom på keramiken :D
Idag i skolan hände inget särskilt mer än vi hade nationelltprov i matte. Vi hade ett igår som det int gick så bra på för mej för att jag hade 3 slarvfel :( Så Karin (Matte, eng och NO läraren) prataed med mej och visade mig provet och hon var ganska besviken för att jag hde räknat rätt men läste ine riktigt frågorna osv . Mne idag kom hon fram till mig efter hon typ hade rättat provet och frågade om jag hade läst ordentligt. Jag svarade bara: "Aa, jag försökte !"  Då sa hon; "aa jag märkte det" !! :P så det gick då mkt bättre ! :D
Nu ska vi käka lite (även om jag åt lite hos Tyra :P )
 Puss  !

(Här kommer en dagens outfit ! )



Tröja - Gina Tricot

Blått Linne - Cubus

Jeans - Stadium ( Dom var vita först men jag och Nikki färgade våra rosa :D )

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback