Hejjsan :D

Skrev inte igår .. Hade inte tid :P Jag, Eve och Tyra var hos Tyra´s pappa och vi hade superkul :P Vi satt o prata om allt möjligt, kollade på gamla kort och åt middag :P Trevligt ! =) Kom hem vid halv åtta :)
Jag kom på att jag nästan inte var med Tyra o Eve alls idag.. Skumt. Vi var på långrasten och inget mer för på kortrasten hade dom HKK (hemkunskap) och efter skolan spelade jag fotboll med Lydia, Krillan (Kristoffer), Torre (Torsten), Felix, David (i B:klassen), Olle och fler kommer jag inte ihåg xD
Hela dagen har varit allmänt tråkig förut fotbollen :P Vi har sånt här "öppet hus" idag och imorgon =) Tyras pappa kom fast hon hade förbjudit honom xD Men han kom ändå =D  Hihi :P Men nu så lyssnar jag på The Jonas Brothers och Mcfly <33 Ingen/inga kan någonsin ta The Jonas Brothers plats i musik-världen <3 Men jag måste säga att Mcfly är jävligt bra ! (men inte bättre än JB <3 )
Idag var ett riktigt vårväder !! :P Föfan vad glaad jag blev när jag kunde köra fotboll i baraa tröjjan <3 =) Våren kom, NU ! <3

 Men idag är det väl final på "mästarnas mästre" ? Om det är det så är det ju det som blir ikväll xD.
Nu kommer dagens outfit ! :P




Tunika/linne - Ellos

Blå Jeans - H&M

Det var det !
Puss <3

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback