Hej :P

Orkar inte skriva mkt men lite om igår bara :P
Igår så ringde Tyra vid halv 1 o fråga om jag ville förlja med till Eve :P Det gjorde jag och sedan gick vi ut en stund och tog med Leo´s mössa och gick upp o lämnade den :P Hans lillebrorsa Elliot öppnade men vi hade hoppats på att Leo skulle öppna så kunde vi fråga om vi kunde göra något men hans lillebrorsa bara tog mössan och stängde xD Men när vi stod utanför så messade vi Leo o frågade om han ville göra något men han kunde inte för att han skulle till Elias :P Efter det gick vi hem till Eve och jag fick en macka och vi började kolla på Pretty Woman :P Sedan blev det mat :P Pizza  x) Fett gott det är ! Sedan ringde Leo mitt i maten och frågade om vi ville komma till parken utanför konsum i midsommarkransen :P Vi åt upp snabbt, Eve tog en dusch och jag och Tyra sprang hem till tyras pappa först och hämtade någonting , på bara 30 minuter ! E vi inte duktiga eller ?! :P Men sedan gick vi och vi var väll där typ kvart över 6 :P Och där träffade vi Leo (B) , Douglas (B) och deras lillebröder :P Fabian var där men han gick innan vi kom för han orkade inte vänta :P Vi va där i parken till 8 och sedan sa vi att vi kanske skulle höras idag men sedan kom Carina (eves mamma) och hämtade oss och skjutsade oss till Tyras mamma :P Hemma hos Tyra kollade vi på Robinson och flummade jävligt mkt för att vi var så fucking trötta ;P Sedan skjutsade Carina hem mig och vi kollade på 24 jag mamma o pappa :P Sedan somnade ja :D

ÖVER TILL IDAG
Det ända jag har bestämt är att först gå opå teater med farmor och farfar och sedan ringa Tyra  och möjligtvis träffa kompisarna :P
Det är mina planer :P¨
Åhh pappa vill ha MIN dator nu !
F*ck :P
Puss! Hej !

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback