Hallå !

Vaknade precis och hade lite tid att  skriva ett inlägg :P
Igår var vi hemma hos Leo:P  När jag säger "Vi" så menar jag; Tyra, Eve, Fabian, Noah, Leo och jag :) Vi hade jättekul och idg ska vi hem till mig:P Dom jag vet kommer är Noah och Leo :P Är inte säker på Tyra och Eve =)
Hoppas att Eve och Tyra kan oxå :P Men Fabian kan inte igentligen Tisdagar och Torsdagar för att han har träning men i tisdags var ett undantag xP

Nu sitter jag och äter Frosties och pappa duschar. När han är klar ska jag gå in och göra mig i ordning ;D. Solen skiner ju genom fönstret så mkt så att man börjar svettas xD Nu ser man ju att snön försvinner och jag hoppas att det fortsätter så ! :P
Nu kom han ut från duschen !
Måste gå.
Puss

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback