Hej :P

Idag var en tråkdag som vanligt :P På morgonen hade vi Bibliotek. Sedan var det Svenska, sedan rast och sen Svenska igen.. efter svenskan var det geografi :) Jag o Fidde satt i korridorn och flummade mest :P Efter det var det Lunch och rast. Det blev Spaghetti med köttfärssås :) Ganska gott ;) Efter lunchen och rasten var det, hmm .. Juste ! Geografi (IGEN) och jag vet inte om det var på den lektionen eller den andra men då fick vi en bok vi typ skulle läsa lite och vi fick ett häfte till där man skulle skriva svar på frågor :P jag tycker attt boken är ganska bra man vet nästan vad som händer om man kollar på framsiden , vilket är lite dåligt :P Men boken heter Fröken Europa . Efter geografin blev det hemkunskap ! Där fick vi göra RULLTÅRTA ! <3 Så f*cking gott :D Efter det slutade vi 14.30 =) Och när klockan var kvart över tre gick vi hem till Noah :) Det var jag, Tyra, Eve, Fabian och såklart Noah :P Leo kunde inte eftersom han var tvungen att passa sin lillebror och han fick inte ta med sig honom .. men hemma hos Noah hade vi kuul :P Vi spelade mest Playstation 3 och fikade med min (och noahs pyttelilla bit) rulltårta från Hemkunskapen och Gifflar (Stavning?) + saft :P Jävligt gott ! Och vi spelade Little Big Planet på PS3, så jättekul spel ! :) Ni måst prova det ! (om ni inte gjort det :D ). Sedan var Fabbe tvungen att gå men vi andra stannade inte mkt längre :P Sedan blev det käk här hemma :P Korvrisotto (Stavning?) :P Mums! Fast det var såklart kycklingkorv =)
Okrar inte skriva mer !
Puss !


(Sorry, det blev ingen Dagens Outfit .. )


(Little Big Planet <3)


Mina Kommentarer
Postat av: stylebyolle

Little Big Planet är TRÅKIG! men det är kul att göra en gubbe





StyleByOlle

2009-03-25 @ 19:23:55
URL: http://www.StyleByOlle.devote.se

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback