Grattis Nikki ! <3

Hej! ;) Igår vare Melodifestivalen och vi kollade hemma hos Nikki <3 Shit vad spännande det va ! man blev skita nervös jö ! =)  Men enligt mej vare bra att Malena vann .. FAST jag hejjade ju på; Måns, E.M.D, Agnes, Emilia och HEAT  så jag tkr ju att någon av dom kunde gått o vunnit :P Men är så jävla glad att snälla snälla inte vann ! YES ! Tack :) men vad tror ni då ? Tror ni att det går bra för Malena i Moskva ? :D Vi får väl hoppas! Och måste bara säga att Petra Mede e fantastisk ! Love her ! :P
Men idag är det slappa som gäller och Nikki fyller 12 år idag ! <33 GRATTIS ! Vi var ju hos dm så vi firade Nikki vid tolvslaget :P Hon fick mina presenter =) jag köpte mkt färgat papper (Hon ösnakde sig det) och ett par örhängen :D Jag vet  iten om vi skulle dit idag, Gittan (Nikkis mamma, INTE fritidsfröken !) sa att vi fick komma på tårta om vi ville så vi får väl see ^.^ Men nu ska jag göra någe annat :P
Puss!


Mina Kommentarer
Postat av: Leila

SV: ja du är inte ensam om det :( <3

2009-03-15 @ 10:40:57
URL: http://augg.blogg.se/
Postat av: Nikki

tack! kul om ni kan komma:)

2009-03-15 @ 13:33:46

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback