Detta väder ..

gör mig fullständigt gaaalen ! arhgg ! :@

Jaja igår så eftre skolan så gick jag, Tyra, Eve, Noah, Leo och Douglas hem till Tyras pappa :P
Vi hade askul men Eve och Noah var tvungen att gå lite senare för att Noah skulle på Kafa grejjen i skolan och eve skulle klättra med sin pappa men dom skulle komma tillbaka :D Men vi andra; jag, Leo, Douglas och Tyra brottades med Tyras jättekuddar som hon har i sin säng :P Askul =) sedan åt vi middag där (Mmm Lasagne <3) Och då hände det en jävligt kul men ända asläskig sak :D Jag drack och då sa någon något kul. Grejjen är att allt sprutar ut fast jag höll för med handen så det kom inget på alla andra och jag rapade samtidigt och jag satte ihalsen och jag kunde inte andas och tåraran bara rann fast jag skrattade ändå. Det var så sjukt alltså och så rapade medans jag inte kunde andas och då får man sånna kräkgrejjser som att det kommer upp i halse och sånna fick jag - Tre gånger i rad ;P Alltså det var nog det mest osköna grejj jag varit med om med de var ändå roligt xD Herreguud ! Men iaf så efter det så kom Noah tillbaka och sedan eftre det kommer Tyras granne Moa och hennes pappa och hennes lillsyrra. Då går vi och köper läsk och vi kastade snöbollar ;P Vi köpte Sockerdricka och Päroncider;P Men på vägen möter vi Eve som följer med oss och å vägen hem märker vi att det är 0.7vol% i cidern :P Hehe hur fan kunde han i affären låta oss köpa det ? Jag vet inte om man får köpa det när man är 11 - 12 :D Men när vi kom till tyra så smakade vi och den smakade fan Sprit :P heh men gott var det =) Men sedan vi åtta gick jag hem till mamma o pappa o kolla på Let´s Dance. Alltså jag har haft mina två favoriter i Let´s DAnce som är Morgan och Laila. Alltså Lailas prestation i finalen var med ett ord - FENOMENAL ! <3  Fyfan vad hon spöade skiten i Magnus, men vad händer ?! MAGNUS VINNER ?! Heeeeeeeeeelt ofattbart ! hans shownummer var rent pinsamt medans Lailas var, hmm hur ska jag säga det ? F*CKING FANASTISK ! (L) Är helt förstörd ! Hur i helsicke kunde Magnus vinna ?

Nej nu lämnar vi det så jag inte får ett stort utbrott xD
Men idag så ska jag Tyra och EVe och Eves familj kolla på Bulten Show kl 14.00 :P
Bulten Show är en show där barn som går på Bulten fritids uppträda och bland annt ska Philip (eves lillbrorsa) uppträda så det blir kul ! :D
Orkar inte skriva mer nu =)
Puss !

Mina Kommentarer
Postat av: stylebyolle

Alkisar

2009-03-29 @ 09:34:17
URL: http://stylebyolle.devote.com
Postat av: Mallan <3

Aha, Tack ? :P

2009-03-29 @ 18:24:34
URL: http://mallish.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback