31 Mars - 09

Hejsan !
Idag soler skinen som bara den ! Blir jäkligt glad när den gör det ! Hoppas det håller i sig :)
Idag var jag inte i skolan för att jag är sjuk . Ska försöka, verkligen försöka att gå imorgon. Tyra ringde igår och sa att hon saknade mig och att några (några och några) skulle hem till Leo och dom var; Fabian, Tyra, Eve, Leo, Douglas, Viktor, Olivia och Noah. Tyra sa att allt gick åt helvete för att jag inte var med och röjde upp. Det är nämligen två personer som inte vi giller särskilt mkt och dom följde med utan att fråga men om jag skulle varit där skulle jag bara säga som jag tycker att inte dom får följa med om dom inte frågar först. Det är nästan inga av dom jag brukar umgås med nuförtiden som säger till förutom jag xD Jag vill vekrligen gå imorgon! Typiskt att när jag inte äri skolan så SKINER SOLEN !! ÅH !

Pappa kommer väl snart hem och jag ska kolla på ELLEN DEGENERES på Kanal 5. Jah har ju berättat att jag älskar det och gissa vilka som är med? THE JONAS BROTHERS ?!  Då är det ju helt omöjligt att missa ! :D <3
Måste gå !
Hoppas jag kan gå imorgon (Wish Me Luck <3 )
Puss & Kram !

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback