Woho !

Jag har inte ont bakom ögonen och jag mår inte illa nu när jag vaknade. Wooooho !

Men igår efter jag hade skrivit förra inlägget så försökte jag lägga mig. Jag vaknade upp en halvtimme efter det när klockan var nio. Då ställde jag mig upp. Då mådde jag illa igen och rusade in i badrummet -.-
Jag spydde en gång sedan försökte jag spy men det kom inte upp mer. Jag var tom ..
Ja och sedan efter det fick jag sms av Tyra och Jasse som sa att jag skulle krya på mig :)<3
Och  nu såg jag att jag hade fått två kommentarer av Tyra och Nikki i förra inlägget och dom sa samma sak :)
TACK SÅ MYCKET :D<3
Sedan efter sms:en igår tog jag två helfulla glas och försökte sova. Och nu mår jag underbart bra :)
Jag har inte ont bakom ögonen eller mår illa alls ! :)
Mamma och pappa sa igår att jag hade migrän. En exakt sån migrän som min storebror hade när han var 11 ..
Lite creepy .. Men då har man ont bakom ögonen, mår illa, spyr oftast, ont i huvudet,  man ser att det "blinkar" som när man har tagit kort med blixt ni vet? Sedan så vill man inte ha ljus utan man vill vara i mörkret. Så jag kunde inte kolla på tv eller någonting, bara försöka sova i mörkret..

Men nu ska jag ta mig en bamsefrukost och titta på TV. Det kan jag ju göra idag eftersom jag inte mår illa eller har ont bakom ögonen ! ;)

Puss & Kram


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback