Where is the stuff ?? SHOW ME THE STUFF ! - Leo (han pratar alltså om knark, okej ? :D)

Tjenixen :D

var idag i skolan, riktigt najs dag, slutade tio i 1 och sista lektionen som varidrott hade jag int idrottskläder så jag fick cykla på en sån här träningcykel och kolla på dom andra :D Najs :P
Efter skolan fick vi Daimtårta som mellis på Klubben, riktigt najs :D
Sedan efter det gick jag, Tyra och Eve hem, fast alla gick hem till sig förutom jag för jag för jag skulle gå å klippa mig i åsen :) Och jag blev klar vid tjugo över tre (kom dit halv 3) och jag blev riktigt nöjd, vi tog en bra bit på topparna, typ 5 - 8 cm och klippte upp det liite, jag ville inte ha spikrakt :D Men det blev nästan liiiite för rakt men det kommer ju växa i otakt så det gör inget :D har tyvärr inget kort på för och efter för kamerasladden hittar jag int ! :-( Så ni får se någon anna dag :)

Men vid halv 6 ska jag träffa Tyra och vi ska på disco, säger dock inte vem det är hos - än..
Discot börjar 6 och det kommer vara askul, tror jag =)

Jag har precis ätit och ska klä på mig och sminka mig, alltså , göra mig iordning :P

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback