What time is it ? SUMMERTIME!!

Good eftermiddag !
Shit vad skönt med skolavslutning och sommarlov idag ! :)
Först var vi i klassrummet. Då avslöjade vi vinnaren i nutidsfrågorna (grattis Fidde !), fikade, ddelade ut terminsuntygen och läste lite högt. Sedan gick vi till kyrkan och efter det träffades alla på ängen mittemot och sa hej då!
Men det blev väldigt lyckat och efter vi hade sagt hej då åkte jag, pappa och Nikki och käkade på Hard Rock Café ! :D
Jag tog Ceasar Sallad (stavning?), Nikki tog cheeseburgare och pappa tog revbensspjäll. Efter Hard Rock åkte vi och spelade bowling ! Vi hade jättekul och som vanligt så vann pappa -.-
hehe men man kan inte vinna varje gång, eller hur ?

Nej, nu ska jag bli spelberoende av Sims igen x) Det var ett tags sedan sist !

 MEN DET ÄR JU FÖFAN SOMMARLOV JU ! =)

Puss & Kram


Nästan alla tjejer i klassen från idag  :) <3 Från vänster till höger : Jasmine, Dilsah, Erika, Hanna, Nikki, Ulrica, Jag , Lydia och Isabelle ! :D
 Bilden fick jag av Dilsah !

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback