Gissa vem som har namnsdag idag ??

Joo det är jag, jag heter Amalia Solveig Renate Hallerby.
Solveig är från mamma (som heter solveig i förnamn) och Renate heter min farmor :P

Men Jasse skrev i inlägget under kanske och att hon intvisste hur jag ville ha det, men det ska vi ju självklart disskutera om det blir något, så hoppas, hoppas !!

Men nuska jahg kolla på tv med mamma o pappa :)

Puss & Kram


Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine

maybe

2009-06-04 @ 18:00:06
Postat av: Jasmine

maybe, ska göra åt fidde först.. Jag vet inte ens hur du vill ha det.

2009-06-04 @ 18:00:50
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback